Monday, August 10, 2009

Ett snabbt litet projekt

I helgen tog en vän och jag en snabb sväng till en secondhand-butik vi hade hört ryktas om skulle vara full av prylar. Och det var inte bara fullt, utan proppat fullt med porslin, möbler och pryttlar. Mycket som var långt under min standard måste jag medge, men det fanns en väldigt fin gammal Remington skrivmaskin i svart som jag kanske hade lagt vantarna på om vi hade bott större.

Den här gången köpte jag en tråkigt brun trådkorg för en femma som jag tänkte använda till förvaring av diverse småsaker.



Men först fick korgen ett par lager av vanlig vit sprayfärg, sen är den färdig för förvaring!



This weekend a friend and I went to a thriftstore that we had heard was filled with things. And I can tell you that it wasn't just full, it was stuffed with pottery, furniture and gadgets. Most of it below my standard, I have to admit, although there was a pretty antique Remington typewriter in black that I might have put my hands on if we'd have room for it.
I did come home with a wire-basket in boring brown that I am going to use as storage for all our nicknacks we have lying around.I sprayed it with a couple of layers of regular white spraypaint, and now it's all ready for storage.

Pictures my own.

No comments:

Post a Comment