Sunday, October 25, 2009

Jul, jul....



Min senaste vecka har varit minst sagt busy, men allt medan tiden flyter på, desto närmre kommer julen - mindre än två månader kvar till julafton!

Jag är ingen julpyntare, men en adventsljusstake och julstjärna i fönstret brukar få ta plats här hemma. En ny ljusstake är jag ute efter, och hittade den här fina saken hos Urban Living. Vilken ljusstake är er favorit och har ni något tips till mig?

Bild Urban Living.



My last week has been extremely busy, but as time passes, the closer we get to Christmas - less than two months left until Christmas Eve!

I'm not a devoted christmas-decorator, but the customary "Advent-candleholder" and poinsettia in the window usually to take place here at home. I am looking for a new candleholder and found this beautiful thing at Urban Living. Which candleholder is your favorite and do you have any suggestions for me?

Picture Urban Living.

3 comments:

  1. Jag är också ute efter en ny ljusstake fast en som jag kan att ha i fönstret! Annars var den du hittat himla snygg!
    Själv gillar jag Eldflugan och hade gärna haft den stora modellen i fönstret! Synd att den kostar en slant!

    ReplyDelete
  2. Den är jättefin, har spanat på den också. Tycker om att den inte är sådär klassiskt julig utan lite kul!

    Kram
    /Johanna

    ReplyDelete