Tuesday, October 27, 2009

Designfragment rekommenderar!





Bokstavstrenden har influerat detta bröllopspar - The wedding chicks

Läckra lampor från Unique Copenhagen - Proforma

Trevliga vintagefynd hittar du här - High Street Market

En sammanfattning av höstens lila trend - Simplified Bee

Den dagen jag har en veranda ska jag kopiera detta bord - A cup of Jo

Mina husgudar besviker mig aldrig - Desire to Inspire





The ABC-trend has influenced this couple- The wedding chicks

Gorgeous lamps from Unique Copenhagen - Proforma

Glorious vintage finds right here - High Street Market

A summary of this falls' and upcoming years' purple trend - Simplified bee

The day I have a porch I am so copying this table - A cup of Jo

My design-reporting-gods never disappoints - Desire to Inspire

3 comments:

  1. Vad kul att du nämner mitt inlägg! Tack för länken!

    ReplyDelete
  2. Ahhh... så roligt att du är från Ulricehamn.. Det gick fin fint där :)

    Kram på dig
    Jannice

    ReplyDelete
  3. Fin blogg men tråkigt när du stjäl designers verk som bakgrund till dina egna kategorier på bloggen, som här av Andy Gilmore (googla så ser du). Tror inte att konstnären ifråga skulle uppskatta det.

    Bara en hint från internetpolisen Cecilia ;)

    ReplyDelete