Saturday, September 5, 2009

En smällkaramell till salu!









Jag är lite feg med färger, men med inspirationskällor som denna läckra takvåning i etage med en fantastisk utsikt, kan man inte bli annat än sugen på att införa lite mer färg till lyan!
Klassiska designpjäser i knalliga färger tillför liv i den lugna vita basen och alla materialval lyser av exklusivitet. Jag är lite förälskad! Vad tycker ni?

Bilder Länshem Fastighetsförmedling.




I am not very brave with colours, but with inspirations like this gorgeous apartment on the top floor in two levels with a marvellous view, can you blame me for wanting to add some colour into our home?
Classic designpieces in bright colours brings life to the calm, white base and all choices of material oozes exclusivity. I am just a bit inlove! What do you think of it?

Pictures Länshem Fastighetsförmedling.

5 comments:

  1. Visst är det läckert även om jag inte vill ha det så själv! Jag är alldeles för svartvit! Men kul att se och kul att det finns dom som vågar och vill!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Underbart! Ser ut som på dagis fast för vuxna. Jag menar det på ett positivt sätt :) Jag tror faktiskt att jag vill ha det så själv. Tack för inspiration! /Stina.

    ReplyDelete
  3. Oj vilken läckerbit! Där hade jag kunnat bo med glädje.

    ReplyDelete
  4. Vilka läckra bilder!

    KRaaam Alice ♥

    ReplyDelete
  5. ÅÅh for et fargerikt hjem!! Inspirerende blogg du har:) Veldig søt!

    ReplyDelete