Tuesday, June 16, 2009

Möbelpoesi av WIS Design


2007: "Decade"

2009: "Collect"


2007, när jag först upptäckte byrån "Decade" från WIS Design, tyckte jag att det var bland det mest innovativa men ändå mest självklara, jag någonsin har sett. Och jag håller fast vid min åsikt även i år, när byrån "Collect" har släppts. Otroligt vackert!
WIS Design består av designduon Lisa Widén och Anna Irinarchos, och bara under några år har dessa två talangfulla kvinnor fullkomligt spottat ur sig design-godbitar, en efter en. Det tackar vi för!

Bilder från WIS design.

2 comments:

  1. Jag har aldrig blivit kompis med "Decade" hur mycket jag än försökt vänja ögat. Men den nya där däremot...KOMPIS!!! :-D

    PS! Jag gillar din blogg mucho! :)

    ReplyDelete
  2. Jag såg den in real på Röhsska i våras och den är verkligen så otroligt snygg!

    ReplyDelete